Het bedrijf noemt een “moeilijke” keuze.
De Solana Blockchain, die de afgelopen maanden veel kritiek heeft gekregen, heeft moeite om weer van de grond te komen. De ineenstorting van de prijs van $SOL, het Blockchain token, heeft het vermogen van het bedrijf om fondsen te werven verminderd. Geconfronteerd met de crisis heeft Solana de pijnlijke beslissing genomen om in de kosten te snijden. En dit houdt waarschijnlijk in dat de twee fysieke winkels gesloten moeten worden.
“We hebben het besluit genomen om onze winkels in New York en Miami eind februari te sluiten en ons te richten op onze digitale producten”, legt Vibhu Norby, directeur van Solana Spaces, uit.
Volgens het bedrijf zouden de Solana-winkels tussen de 500 en 1000 klanten per week hebben getrokken, veel minder dan verwacht.
Met de winkels hoopte Solana consumenten te onderwijzen over Web 3.0 maar ook fysieke producten te verkopen, zoals zijn Web 3.0 smartphone.
_
Volg Be-Crypto op Facebook en X om geen enkel nieuws te missen.