Na een periode van stilte, gekenmerkt door succes, schakelt STEPN, de onbetwiste meester van Move-to-Earn, een versnelling hoger. In samenwerking met Adidas lanceert het een reeks fysieke en digitale sneakers.
In een recente editie onthulde Forbes een onverwachte alliantie tussen STEPN en Adidas, die een belangrijke innovatie belooft voor fitnessliefhebbers op Solana. De samenwerking die een jaar zal duren, zal leiden tot de ‘STEPN x Adidas Genesis Sneakers’-collectie, die gebruikers fysieke en digitale producten aanbiedt met een stempel van het beroemde Adidas-logo. Het doel: “mensen motiveren en inspireren om te gaan hardlopen“.
“De Genesis-collectie is de eerste in een reeks co-branded activiteiten tussen STEPN en Adidas als onderdeel van een samenwerking die een jaar zal duren en waarbij nog meer NFT-releases en draagbare fysieke items op de planning staan“, aldus de verklaring van STEPN.
Voor Shiti Manghani, CEO van STEPN by FSL, “benadrukt deze samenwerking hoe krachtig het is om tegelijkertijd te kunnen bewegen en winnen in de virtuele en echte wereld.”
Het is de moeite waard om te vermelden dat dit niet de eerste keer is dat STEPN samenwerkt met een groot merk. In 2022 werkte het bedrijf samen met ASICS om soortgelijke producten aan te bieden, wat 5 miljoen cryptocurrency-beloonde gebruikers aantrok.
Wat de verkoop van de Genesis-collectie betreft, moeten fans 17 april al op hun kalender markeren. Op die dag worden 200 NFT’s weggegeven aan leden van de ALTS by Adidas Web3- en FSL-community’s. De openbare verkoop vindt plaats van 18 tot 21 april en kost 10.000 STEPN GMT tokens, oftewel $3.000.
_
Volg Be-Crypto op Facebook en X om geen enkel nieuws te missen.